سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

مشخصات بلاگ

هر پدیده ای در این عالم سویه ای دارد و همه ی پدیده های عالم جز در دو دسته نمی گنجند: یا درست به سمت هدف «می سویند» و یا با زاویه ای کم یا زیاد، لاجرم به سمت آن «نمی سویند».
از میان پدیده های عالم، برخی را من حساسترم. این جا، رصدخانه ی سویه یابی های سینمایی و غیرسینمایی من...

طبقه بندی موضوعی



کردگارا ، مرا ز من برهان!

وز غم مرد و فکر زن، برهان!

مردی‌ای ده! که رادمرد شوم

وز مرید و مراد، فرد شوم

غرقه گردم به موج لجهٔ راز

هرگز از خود نشان نیابم باز

 

حکایت کامل را از هفت اورنگ جامی این جا بخوانید.


پ.ن: عکس متعلق است به حکایت دیگری به نام «دانای خردمند در خواب می‌بیند که فرشتگان تاجی از نور بر فرق سعدی شاعر می‌نهند.» از نگاره های نسخه هفت اورنگ ابراهیم میرزا

  • نگران

مقام حیرت

نظرات  (۳)

عزیزدلم به نظر میاد داری به مقام فنا فکر می کنی!
پاسخ:
بله خب.... این تنها مسئله ایه که جدا برام مطرحه...
البته در یک رسانه، یک متن میتونه همزمان مقاصد و اهداف متعدد و متفاوتی رو پوشش بده. از جمله این...
صد باری این پستو خوندم. عایا میاد روزی که پستی جدید در این وبلاگ مشاهده شود؟؟!
پاسخ:
ممنون از احوال پرسی ات ولی این روزها نه حوصله اش رو دارم نه وقتش رو...
 شومام جای این که این پست رو هی بخونی اون پست رو بخون :))
تازه این خودش یه جور تهذیب نفسه... این که هی بخوای یه چیزی بگی ولی نگی... بعله!

علاوه بر این به قول شاعر: تا مرد سخن نگفته باشد/عیب و هنرش نهفته باشد

در ابتدا باید عرض کنم که مخلصیم!

ولی خواهر من، اگر اون پستو بخونم که بدتره!

ر. ک. سرعت متوسط و اینا

پس ظاهرا از حکمت زدی توی کار تهذیب نفس! عاورین! عاورین! برای من همین که اومدی کامنتا رو چک کردی خودش خعلیه! خععععلی ‎;)‎

پاسخ:
زنده باشی عزیزم!
ما دست بوس شماییم که یک تنه بار بالا بردن آمار نمایش وبلاگ ما رو به دوش خسته ات می کشی...
سرانگشتان متصل به موس ات سبز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی