سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

مشخصات بلاگ

هر پدیده ای در این عالم سویه ای دارد و همه ی پدیده های عالم جز در دو دسته نمی گنجند: یا درست به سمت هدف «می سویند» و یا با زاویه ای کم یا زیاد، لاجرم به سمت آن «نمی سویند».
از میان پدیده های عالم، برخی را من حساسترم. این جا، رصدخانه ی سویه یابی های سینمایی و غیرسینمایی من...

طبقه بندی موضوعی

برای ارواح می نویسم

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ























































پ.ن.1: خخخخخخ.... خلاصه: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست/ تو هم ز روی محبت چنان بخوان که تو دانی!
پ.ن.2: اگر نبود وظیفه ای که برای نوشتن و حفظ راهی برای ارتباط گرفتن با آدم ها حس می کردم، وبلاگی به این بی مخاطبی را می بستم. قطعا. این روزها نه کسی چیزی می خواند، نه می نویسد. خودم هم همین طوری شده ام. جامعه شدیدا دچار معضل بی اشتیاقی است... معضل رکود... معضل خفقان خودخواسته ی سیستماتیک... من برای کشورم نگرانم. بیش تر از نگران! غصه دارم. گریه می کنم. تبخال می زنم. بگویی، شکایت و غیبت است؛ نگویی، وظیفه ات را انجام نداده ای! چه فایده از این گفتن ها که عین نگفتن، هرگز شنیده نشد. نمی دانم، کسی از دردهای جامعه ی بشری، غمباد کند و بمیرد هم شهید محسوب می شود یا نه؟ چقدر روشنفکرتر از قبل شده ام این روزها!...
  • نگران

نظرات  (۱)

  • یه غریبه از
  • دیشب تا 8 صبح مشغول خواندن و وبگردی بودم. بیخیال همه وظیفه ها و کارهای عقب افتاده، به بهانه افسردگی مشغول خواندن، امروز هم موبایلم را خاموش کرده که به هیچ کدام از طلبکارها جواب ندهم
    1- یک وبلاگ جالب پیدا کردم
    http://1pezeshk.com/page/2 
    2- و همینطور یک آدم جالب
    کسرا فراهانی
    http://www.cgart.ir/interviews/kasra-farahani.htm
    http://zafron.com/about/

    پ.ن: دردهای جامعه بشری! فکر نمی کنم دردهای جامعه بشری از دوره سقیفه، محرم 60 یا حتی دوره قابیل و هابیل تفاوتی کرده باشد

    پاسخ:
    بی خیالی حال خوبی است.
    1- میشناسمش. وبلاگ خوبیه.
    2- چه نکته ای توش جالب بود؟ من متوجه نشدم

    پ.ن: آره ولی وقتی هر آدمی که به دنیا میاد مجبوره همه رو از اول به دوش بکشه، نه تنها خیلی براش سخت میشه بلکه فکر میکنم حجم دردها هم به تعداد آدمایی که مجبور شدن بکشنش، زیادتر میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی