سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

سونما

پیشانی ام را بوسه زد در خواب هندویی... شاید از آن ساعت طلسمم کرده جادویی

مشخصات بلاگ

هر پدیده ای در این عالم سویه ای دارد و همه ی پدیده های عالم جز در دو دسته نمی گنجند: یا درست به سمت هدف «می سویند» و یا با زاویه ای کم یا زیاد، لاجرم به سمت آن «نمی سویند».
از میان پدیده های عالم، برخی را من حساسترم. این جا، رصدخانه ی سویه یابی های سینمایی و غیرسینمایی من...

طبقه بندی موضوعی

برای غریبه...

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ


پ.ن: مخلصیم رفیق! :)

  • نگران

نظرات  (۴)

  • یه غریبه از...
  • در این جور موارد ملت می گویند لایک!
    پاسخ:
    والا چه عرض کنم؟.... :)
    ای شما!
    ای تمام عاشقان  هر کجا!
    از شما سوال می‌کنم:
    نام یک نفر غریبه را
    در شمار نامهای‌تان اضافه می‌کنید؟
    :))
    پاسخ:
    آره بابا! اضافه می کنیم. این همه غریبه. شمام بیا ناشناس باش! :)

    پ.ن: این چه لذتیه که همه از غریبه و ناشناس بودن میبرن؟
    نفرین آمون بر تو باد که هنوز مارا نمیشناسی!
    خداییش کی غیر از من برات شعر میگه؟ اگه کسی هست بگو برم باهاش آشنا بشم بلکه یکی هم برا من شعر بگه!
    پ.ن:لذت که نداره هیچ، غمم داره. تازه میفهمی داری رو دیوار چه کسی یادگاری مینویسی. البته شاید تنها لذتش این باشه که لااقل یک پست نصیبت میشود!
    پاسخ:
    بدتر از این که ناشناس و غریبه میاید اینه که توقع دارید من بشناسمتون! الله اکبر از دست شماها :)))
    الان پس یعنی تو همون غریبه ای؟
    ای دوست مرا بخاطر آور....
    بابا خداییش من فکر کردم شعر بنویسم دیگه میشناسی. من همونم که حرفای دوسال پیشتم یادمه :)))

    نه والا من من همون غریبه نیستم یعنی به اون درجه از محبوبیت نرسیدم که پست به نامم بشه :)
    پاسخ:
    سلااااااااااااام
    بح بح!! رفیق محبوب ما. :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی